ریاستجمهوری عراق در بیانیهای از هر دو دولت عراق و اقلیم کردستان خواست تا برای حل تمامی مسائل معلق تلاش کنند و بر اساس قانون اساسی و قانون عمل کرده و منافع کشور را حفظ نمایند.
در این بیانیه آمده است: «در این شرایط حساس کنونی، یافتن راه حلی برای صادرات نفت عراق بسیار حائز اهمیت است و به منافع کشور خدمت میکند. از این منظر، از دولت فدرال و دولت اقلیم کردستان میخواهیم که برای ازسرگیری صادرات نفت خام به خارج از عراق با یکدیگر همکاری کنند و برای حل تمامی مشکلات معلق طبق مفاد قانون اساسی و قانون با هم کار کنند؛ چرا که این امر منافع کشور را محقق ساخته و به تمام مردم عراق خدمت میکند.»
همچنین در این اطلاعیه ریاستجمهوری اشاره شده است: «امیدواریم این گامها برای مشارکت در حل این پرونده مهم تقویت شوند، امری که موجب توسعه ثبات اقتصادی و خدمت به منافع شهروندان خواهد شد.»
اظهار نظر (0)
تاکنون هیچ نظری داده نشده است.