اربیل 31°C سه شنبه 02 تیر 18:52

ایران ۲۰ نفر را به اتهام جاسوسی برای اسرائیل بازداشت کرد

ایران ۲۰ نفر را به اتهام جاسوسی برای اسرائیل بازداشت کرد
کوردستان TV
100%

 

نیروهای امنیتی ایران، ۲۰ نفر را به اتهام جاسوسی و ارائه اطلاعات حساس به اسرائیل بازداشت کردند.

امروز یکشنبه ۲۰۲۶/۰۳/۱۵، وزارت دفاع ایران با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد: «امروز ۲۰ نفر را به اتهام جاسوسی و ارسال اطلاعات حساس به دشمن بازداشت کردیم و در حال بررسی اطلاعاتی هستیم که به دست اسرائیل رسیده است.»

در این بیانیه همچنین آمده است: «این جاسوس‌ها چندین مکان حساس نظامی را برای اسرائیل فاش کرده‌اند.»

خاورمیانه

اظهار نظر (0)

تاکنون هیچ نظری داده نشده است.

به عنوان مهمان پاسخ دهید

آیا می خواهید اعلان ها را دریافت کنید؟
بمێنەوە لەگەڵ نوێترین هەواڵ و ڕووداوەکانمان.