نیروهای امنیتی ایران، ۲۰ نفر را به اتهام جاسوسی و ارائه اطلاعات حساس به اسرائیل بازداشت کردند.
امروز یکشنبه ۲۰۲۶/۰۳/۱۵، وزارت دفاع ایران با انتشار بیانیهای اعلام کرد: «امروز ۲۰ نفر را به اتهام جاسوسی و ارسال اطلاعات حساس به دشمن بازداشت کردیم و در حال بررسی اطلاعاتی هستیم که به دست اسرائیل رسیده است.»
در این بیانیه همچنین آمده است: «این جاسوسها چندین مکان حساس نظامی را برای اسرائیل فاش کردهاند.»
اظهار نظر (0)
تاکنون هیچ نظری داده نشده است.