اربیل 31°C سه شنبه 02 تیر 17:53

حمله به سفارت آمریکا در بغداد

حمله به سفارت آمریکا در بغداد
کوردستان TV
100%

به سفارت آمریکا در بغداد حمله شد؛ دود از داخل ساختمان در منطقه سبز بغداد برمی‌خیزد و آژیرهای خطر به صدا درآمده‌اند.

بامداد امروز شنبه، حمله جدیدی به سفارت آمریکا در منطقه سبز بغداد صورت گرفت. طبق اطلاعات اولیه، دود غلیظی از محل سفارت مشاهده شده است؛ این حادثه پس از آن رخ داد که سفارت توسط یک پهپاد انتحاری هدف قرار گرفت.

بلافاصله پس از حمله، آژیرهای هشدار در داخل سفارت و منطقه سبز به صدا درآمدند. تا این لحظه هیچ اطلاعات رسمی درباره میزان خسارات یا کشته و زخمی‌ها منتشر نشده است.

یک منبع به خبرگزاری فرانسه (AFP) گفت که هدف از این حمله، نمایندگی‌های دیپلماتیک آمریکا بوده است. پیش‌تر، وزارت امور خارجه آمریکا به کارکنان غیرضروری سفارت هشدار داده بود که باید فوراً عراق را ترک کنند.

خاورمیانه

اظهار نظر (0)

تاکنون هیچ نظری داده نشده است.

به عنوان مهمان پاسخ دهید

آیا می خواهید اعلان ها را دریافت کنید؟
بمێنەوە لەگەڵ نوێترین هەواڵ و ڕووداوەکانمان.