در یک تماس تلفنی، نخستوزیر اقلیم کردستان و رئیس امارات، حمله شب گذشته به کنسولگری امارات در اربیل را بهشدت محکوم کردند.
امروز سهشنبه ۱۰ مارس، مسرور بارزانی، نخستوزیر اقلیم کردستان و شیخ محمد بن زاید آل نهیان، رئیس امارات، پیرامون تحولات منطقه بهویژه در اقلیم کردستان، عراق و امارات گفتگو کرده و بر اهمیت تقویت بیش از پیش روابط دوجانبه و هماهنگی میان اقلیم کردستان و امارات تأکید کردند.
دو طرف حمله شب گذشته به کنسولگری کل امارات در اربیل را محکوم کرده و تأکید نمودند که اینگونه حملات، نقض قوانین بینالمللی است.
نخستوزیر اقلیم تأکید کرد که اقلیم کردستان همچنان به حفاظت از نمایندگیهای دیپلماتیک ادامه خواهد داد.
رئیس امارات نیز مراتب قدردانی خود را از هماهنگی مطلوب دولت اقلیم کردستان ابراز داشت و هر دو طرف بر اهمیت افزایش تلاشها برای کاهش تنشها و حفظ ثبات در منطقه تأکید کردند.
اظهار نظر (0)
تاکنون هیچ نظری داده نشده است.