مسعود پزشکیان رئیس جمهور ایران، از کشورهای همسایه به دلیل حمله نیروهای مسلح ایران عذرخواهی کرده است.
او گفت: «به دلیل کشته شدن رهبران و فرماندهان ارشد ایرانی، فرماندهان پایینتر تصمیم گرفتهاند که به طور مستقل و به صلاحدید خود پاسخ دهند و به همین دلیل کشورهای همسایه را هدف قرار دادهاند.»
او گفت: «ما نمیخواهیم به کشورهای منطقه تجاوز کنیم و در شورای موقت رهبری ایران تصمیم گرفتهایم که نیروهای مسلح ما نباید به کشورهای همسایه حمله کنند، مگر اینکه از این کشورها به ما حمله شود.» ما این تصمیم را به نیروهای مسلح خود اطلاع دادهایم.
پزشكيان از تسلیم شدن بدون قید و شرط کشورش خودداری کرد و گفت که این رویایی است که باید با خود به گور ببرند.
اظهار نظر (0)
تاکنون هیچ نظری داده نشده است.