اندکی پیش، ارتش اسرائیل رسماً انهدام سازمان صدا و سیمای ایران را اعلام کرد که این ارتش از آن به عنوان «مرکز اطلاعرسانی و تبلیغاتی» نام برده است.
بر اساس این بیانیه، نیروی هوایی اسرائیل دهها موشک به سوی این مرکز شلیک کرده و آن را «ویران کرده است.»
همچنین اسرائیل این شبکه را متهم کرده است که اخیراً برای تحریک نیروهای نظامی ایران فعالیت کرده و مستقیماً از سپاه پاسداران دستور گرفته است. در این بیانیه آمده است: «این شبکه خواستار نابودی اسرائیل و استفاده از سلاح هستهای شده است. همچنین عاملی برای سرکوب مردم ایران و ارائه اطلاعات نادرست به مردم بوده است.»
ارتش اسرائیل همچنین تأکید کرده است که به هدف قرار دادن زیرساختهای ایران در تمامی مناطق تهران ادامه خواهد داد.
ارتش اسرائیل: مرکز اطلاعرسانی و تبلیغاتی ایران را ویران کردیم
ارتش اسرائیل: مرکز اطلاعرسانی و تبلیغاتی ایران را ویران کردیم
100%
اظهار نظر (0)
تاکنون هیچ نظری داده نشده است.