اربیل 31°C چهارشنبه 03 تیر 20:16

ارتش اسرائیل: مرکز اطلاع‌رسانی و تبلیغاتی ایران را ویران کردیم

ارتش اسرائیل: مرکز اطلاع‌رسانی و تبلیغاتی ایران را ویران کردیم
کوردستان TV
100%


اندکی پیش، ارتش اسرائیل رسماً انهدام سازمان صدا و سیمای ایران را اعلام کرد که این ارتش از آن به عنوان «مرکز اطلاع‌رسانی و تبلیغاتی» نام برده است.
بر اساس این بیانیه، نیروی هوایی اسرائیل ده‌ها موشک به سوی این مرکز شلیک کرده و آن را «ویران کرده است.»
همچنین اسرائیل این شبکه را متهم کرده است که اخیراً برای تحریک نیروهای نظامی ایران فعالیت کرده و مستقیماً از سپاه پاسداران دستور گرفته است. در این بیانیه آمده است: «این شبکه خواستار نابودی اسرائیل و استفاده از سلاح هسته‌ای شده است. همچنین عاملی برای سرکوب مردم ایران و ارائه اطلاعات نادرست به مردم بوده است.»
ارتش اسرائیل همچنین تأکید کرده است که به هدف قرار دادن زیرساخت‌های ایران در تمامی مناطق تهران ادامه خواهد داد.

خاورمیانه

اظهار نظر (0)

تاکنون هیچ نظری داده نشده است.

به عنوان مهمان پاسخ دهید

آیا می خواهید اعلان ها را دریافت کنید؟
بمێنەوە لەگەڵ نوێترین هەواڵ و ڕووداوەکانمان.