امروز چهارشنبه، ۲۵ فوریه ۲۰۲۶، مسرور بارزانی، نخستوزیر اقلیم کردستان، از یک هیئت آلمانی به ریاست گیزا آندریاس فون گایر، معاون وزارت امور خارجه، استقبال کرد. در این نشست که با حضور دانیال کربر، سفیر آلمان در عراق برگزار شد، دو طرف بر اهمیت تقویت روابط دوجانبه در زمینههای گوناگون توافق داشتند. نخستوزیر ضمن قدردانی از حمایتها و همکاریهای آلمان با اقلیم کردستان، بر توسعه روابط میان اقلیم کردستان و آلمان تأکید کرد. همچنین هر دو طرف بر ضرورت گسترش همکاری و هماهنگی جامعه بینالمللی برای مقابله با تهدیدها و خطرات تروریستهای داعش در عراق و سوریه تأکید کردند. در بخش دیگری از این دیدار، در مورد وضعیت کلی عراق و منطقه، تلاشها و گفتگوها برای انتخاب رئیسجمهور و تشکیل دولت فدرال و دولت اقلیم، تبادل نظر صورت گرفت.
نخستوزیر بر توسعه روابط میان اقلیم کردستان و آلمان تأکید کرد
نخستوزیر بر توسعه روابط میان اقلیم کردستان و آلمان تأکید کرد
اظهار نظر (0)
تاکنون هیچ نظری داده نشده است.