اربیل 31°C شنبه 06 تیر 10:37

مسرور بارزانی: ما دیدار بسیار خوبی با وزیر امور خارجه آمریکا داشتیم

مسرور بارزانی: ما دیدار بسیار خوبی با وزیر امور خارجه آمریکا داشتیم
کوردستان TV
100%


روز جمعه 23 مه 2025 مسرور بارزانی، نخست وزیر اقلیم کردستان درباره دیدارش با مارک روبیو، وزیر امور خارجه آمريكا اعلام کرد: من دیدار بسیار خوب و مفیدی با وزیر امور خارجه آمریکا داشتم. او گفت: در دیدارم با وزیر امور خارجه آمریکا، نظرات خود را در مورد همه تحولات منطقه بیان کردیم. نخست وزیر افزود: ما بسیار خوشحالیم که می‌بینیم حمایت زیادی از سوی ایالات متحده برای مردم کرد و برای قراردادهایی که معتقدیم به نفع کل کردستان و عراق خواهد بود، وجود دارد. من از وزیر امور خارجه آمریکا دعوت کردم تا از اقلیم کردستان بازدید کند. ما دوست داریم کابینه دهم هر چه سریعتر تشکیل شود.

جهان

اظهار نظر (0)

تاکنون هیچ نظری داده نشده است.

به عنوان مهمان پاسخ دهید

آیا می خواهید اعلان ها را دریافت کنید؟
بمێنەوە لەگەڵ نوێترین هەواڵ و ڕووداوەکانمان.