روز پنجشنبه، 22 مه 2025 مسرور بارزانی، نخست وزیر اقلیم کردستان، با داگ برگم، وزیر کشور ایالات متحده، در واشنگتن دیدار کرد. در این دیدار، توسعه روابط استراتژیک بین ایالات متحده و اقلیم کردستان و آخرین تحولات عراق و منطقه مورد بحث و بررسی قرار گرفت. وزیر کشور آمریکا گفت که اقلیم کردستان متحد ارزشمند ایالات متحده است و ما از تقویت روابط بین اقلیم کردستان و شرکت های آمریکایی خرسندیم و این بخشی از سیاست دولت آمریکا برای استفاده از انرژی در جهت صلح و رفاه مردم است. نخست وزیر از حمایت ایالات متحده از اقلیم کردستان تشکر کرد و تأکید کرد که اقلیم کردستان همواره عامل صلح و ثبات در عراق و منطقه خواهد بود.
اظهار نظر (0)
تاکنون هیچ نظری داده نشده است.