روز سه شنبه، 20 مه 2025، مسرور بارزانی، نخست وزیر اقلیم کردستان، با جو ویلسون، نماینده کنگره، در واشنگتن دیدار کرد. در این دیدار، طرفین در مورد لزوم توسعه و تقویت بیشتر روابط بین اقلیم کردستان و ایالات متحده تبادل نظر کردند. نخست وزیر از ایالات متحده، به ویژه ویلسون، نماینده کنگره، به خاطر حمایت مستمرشان از اقلیم کردستان تشکر کرد. جو ویلسون، نماینده کنگره، حمایت خود را از یک کردستان قوی مجدداً تأیید کرد و امضای قراردادهای انرژی امضا شده دیروز در واشنگتن را به دولت اقلیم کردستان تبریک گفت.
نخست وزیر اقليم كردستان با جو ویلسون، نماینده کنگره، دیدار کر
نخست وزیر اقليم كردستان با جو ویلسون، نماینده کنگره، دیدار کرد
100%
اظهار نظر (0)
تاکنون هیچ نظری داده نشده است.