عباس عراقچی وزیر امور خارجه ایران روز شنبه، گفت: ایران با حسن نیت در حال مذاکره با آمریکا است، اما ما در مورد برنامه هستهای خود مصالحه نخواهیم کرد. او اظهار داشت که اگر هدف آمریکا سلب حقوق هستهای ایران و کنار گذاشتن برنامه هستهایاش باشد، به این هدف دست نخواهیم یافت و در این زمینه از هیچ حقی کوتاه نخواهیم آمد. این در حالی است که امروز یکشنبه 11 مه 2025، قرار است دور چهارم مذاکرات ایران و آمریکا درباره مسائل هسته ای و موشک های دوربرد و حمایت ایران از گروه های مسلح در منطقه در مسقط، پایتخت عمان برگزار شود.
ایران: اگر هدف آمریکا مصالحه بر سر برنامه هستهای باشد، این اتفاق نخواهد افتاد
ایران: اگر هدف آمریکا مصالحه بر سر برنامه هستهای باشد، این اتفاق نخواهد افتاد
100%
اظهار نظر (0)
تاکنون هیچ نظری داده نشده است.