ارتش اسرائیل دوشنبه شب اعلام کرد که چندین پایگاه حوثی ها در یمن را بمباران کرده و 21 نفر را زخمی کرده است. ارتش اسرائیل در بیانیه ای اعلام کرد که چندین پایگاه و مقر رزمندگان انصارالله را در شهر حدیدیه در غرب یمن بمباران کرده است. رسانههای اسرائیلی گزارش دادند که 30 هواپیمای جنگی اسرائیلی این بمباران را انجام دادهاند. رسانه های وابسته به انصارالله اعلام کردند که در حمله به یک کارخانه سیمان، 21 نفر زخمی شدند. این حمله اسرائیل به تلافی حمله موشکی حوثیها به فرودگاه بن گوریون تل آویو انجام شد.
ارتش اسرائیل چندین پایگاه و مقر حوثیها در یمن را بمباران کرد
ارتش اسرائیل چندین پایگاه و مقر حوثیها در یمن را بمباران کرد
100%
اظهار نظر (0)
تاکنون هیچ نظری داده نشده است.