نچیروان بارزانی، رئیس اقلیم کردستان، یاد کارگرانی را که در حین انجام وظیفه جان باختند گرامی داشت و تأکید کرد که مقامات مربوطه باید از خانوادههای آنها مراقبت کنند. امروز پنجشنبه، 1 مه 2025، نچیروان بارزانی، رئیس اقلیم کردستان، به مناسبت روز کارگر پیام تبریکی صادر کرد. به مناسبت اول ماه مه، روز جهانی کارگر، صمیمانهترین تبریکات خود را به همه کارگران کردستان، عراق و جهان و سازمانهای آنها تقدیم میکنم. از زحمات فراوان آنها در سازندگی و بازسازی و مشارکت فعال و اساسی شان در توسعه کشور قدردانی می کنم. ما بر حمایت کامل خود از حقوق کارگران و خواستههای مشروع آنها در اقلیم کردستان تأکید میکنیم. ما همچنین بر لزوم فراهم کردن محیط کاری ایمن، دستیابی به عدالت در فرصتهای شغلی و تنظیم روابط بین کارگران و کارفرمایان بر اساس حفظ کرامت کارگران و تضمین امنیت معیشت آنها تأکید میکنیم. به همین مناسبت، با احترام از همه کارگرانی که در حین کار جان باختند یاد میکنیم و به خانوادههایشان درود میفرستیم. ما تأکید میکنیم که طرفهای مربوطه باید از خانوادههای خود مراقبت کنند و تمام حمایتها و کمکهای لازم را به آنها ارائه دهند. برای همه کارگران آرامش و آسایش آرزو میکنم و برای تلاشها و مبارزهشان در جهت احقاق حقوقشان آرزوی موفقیت دارم.
نچیروان بارزانی به کارگران تبریک گفت
نچیروان بارزانی به کارگران تبریک گفت
100%
اظهار نظر (0)
تاکنون هیچ نظری داده نشده است.